ebok.peckwidzyn.pl




Szanowni Państwo,

Z przyjemnością zawiadamiamy, że PEC Kwidzyn Sp. z o.o. planuje wprowadzenie w swoim systemie informatycznym możliwość korzystania przez Odbiorców z elektronicznego Biura Obsługi Klientów.

Dzięki wprowadzeniu eBOKu będą mogli Państwo w prosty sposób uzyskać informacje dotyczące:

  1. Rachunków i płatności –historia dokonanych zapłat oraz stan bieżący zobowiązań.
  2. Liczników – ewidencja odczytów licznika ciepła, mocy zamówionej oraz aktualny cennik poszczególnych pozycji faktur.
  3. Swoich danych– użytkownik może sprawdzić poprawność swoich danych.
  4. Spraw windykacyjnych – o ile została wszczęta procedura.
  5. Danych adresowych i kontaktów Spółki PEC.
  6. Wiadomości – tu znajdują się wiadomości i komunikaty wysyłane przez Spółkę.
  7. Faktury – możliwość pobrania bieżących oraz historycznych faktur w formacie pdf.

Usługa eBOK-u bedzie BEZPŁATNA.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące treści niniejszego pisma bardzo proszę o kontakt z pracownikami Działu Obsługi Klienta pod nr tel. (55) 279-38-47 wew. 1150 – 1152 lub pisząc do nas.


Z poważaniem
Zarząd PEC