ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Przedmiot zamówienia
1.Przedmiot zamówienia Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej ,,PEC” Sp. z o.o. w Kwidzynie, zaprasza do złożenia oferty w trybie zapytania ofertowego na: wykonanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach siedziby Spółki przy ul. Słonecznej 1 w Kwidzynie.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Usługa może być wykonywana od godz. 15:00 w dni robocze lub w innych godzinach na żądanie Zamawiającego w sytuacjach, które wynikły np. z powodu awarii lub doraźnych remontów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin sprzątania.
2. Usługa wykonywana będzie przez Wykonawcę, jego własnym personelem, oraz przy użyciu jego sprzętu i środków czystości. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na swój koszt odpowiedni stan zaopatrzenia w niezbędne materiały, środki czystości, środków transportu, urządzeń, narzędzi, sprzętu itp.
3. W pomieszczeniach biurowych i częściach wspólnych budynku realizowane będzie sprzątanie codzienne oraz okresowe:
1) W ramach sprzątania codziennego realizowane będą następujące czynności:
a) zamiatanie i mycie posadzek twardych środkami czyszczącymi i nabłyszczającymi odpowiednimi dla danego rodzaju powierzchni (niepowodującymi śliskości),
b) odkurzanie wykładzin dywanowych,
c) opróżnianie pojemników na śmieci i niszczarek z zachowaniem segregacji odpadów,
d) uzupełnianie na bieżąco:
- artykułów higieniczno-sanitarnych – w szczególności papieru toaletowego i ręczników papierowych (białych w rolkach, ręczników „Z”) w łazienkach i pokojach socjalnych,
- środków myjąco-czyszczących (w szczególności mydła w płynie, płyn do mycia naczyń),
- środków dezynfekujących i zapachowych w toaletach (odświeżacze powietrza w aerozolu oraz dezodeksy do muszli klozetowych),
e) sprawdzanie i utrzymywanie czystości w sanitariatach, w tym mycie luster, kafli, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (muszle w-c, kabiny prysznicowe, deski toaletowe, pisuary, umywalki, zlewozmywaki, baterie, kratki odpływowe) środkami chemicznymi, bakteriobójczymi i zapachowymi
f) sprawdzanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach socjalnych, w tym mycie szafek, krzeseł, stolików, zlewozmywaków, kafli, armatury i lodówek z zewnątrz,
g) wycieranie z kurzu urządzeń biurowych takich jak aparaty telefoniczne, monitory, radia, niszczarki, drukarki itp.,
h) wycieranie na sucho i na mokro oraz usuwanie plam z mebli biurowych i sprzętu biurowego środkami pielęgnacyjnymi właściwymi dla danego rodzaju sprzątanej powierzchni,
i) mycie i czyszczenie na mokro parapetów okiennych, gaśnic, tabliczek informacji wizualnej,
j) mycie wyposażenia uzupełniającego (koszy, wiader, podajników do papieru toaletowego, dozowników mydła w płynie),
k) zamiatanie i mycie wejścia głównego do budynku, oraz pozostałych wejść.
l) zamiatanie i mycie schodów wraz z poręczami i balustradami
m) przecieranie klamek środkiem dezynfekującym dostarczonym przez zamawiającego (w związku z pandemią COVID-19, do odwołania)
2) W ramach sprzątania okresowego realizowane będą następujące czynności:
a) mycie wszystkich drzwi i futryn oraz oszklonych ścian działowych – raz w miesiącu
b) czyszczenie kratek wentylacyjnych – raz w miesiącu,
c) czyszczenie kwiatów – dwa razy w roku,
d) czyszczenie grzejników- raz w miesiącu,
e) mycie okien i ram okiennych po obu stronach (poza oknami do których wymagane są prace na wysokości) – dwa razy w roku,
f) pranie wykładzin dywanowych (po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym) – raz w roku.
4. Wymagane środki czystości i higieniczne:
a) mydło w płynie dostosowane do zainstalowanych podajników.
b) środki zapachowe: zawieszki do WC, odświeżacze powietrza w sprayu,
c) płyn do mycia naczyń usuwający zanieczyszczenia organiczne i tłuszcze,
d) papier toaletowy biały, trójwarstwowy dostosowany do pojemników zainstalowanych w toaletach,
e) ręczniki ZZ papierowe białe, lub dwuwarstwowe rolka w przypadku braku podajnika,
f) gąbki do mycia naczyń z gładką i szorstką powierzchnią,
g) worki na śmieci o pojemnościach dostosowanych do istniejących koszy
h) pozostałe środki czystości dostosowane do rodzaju czyszczonej powierzchni, w szczególności płyn do mycia szyb nie pozostawiający smug.
(wszystkie środki czystości powinny posiadać aktualne daty ważności oraz stosowne atesty do wglądu na życzenie Zamawiającego)
5. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zamieszczenia w ofercie wykazu, do zaakceptowania używanych środków czystości, zarówno do czyszczenia jak i tych które będą uzupełniane (kostki toaletowe, papier toaletowy, ręczniki papierowe itp.)
6. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy wizji lokalnej pomieszczeń, które są przeznaczone do sprzątania, wizja lokalna może odbywać się w dni robocze od godz. 8:00 do 14:00.
5. Wykonawca zobowiązany jest:
- świadczyć usługę sprzątania zgodnie z wymogami Zamawiającego, rzetelnie i terminowo,
- wyznaczyć koordynatora do sprawowania bezpośredniego nadzoru nad pracą osób sprzątających oraz do bieżącego kontaktu z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego,
- prowadzić bieżący nadzór nad osobami realizującymi usługę,
- pouczyć osoby sprzątające o sposobie zachowania się w pomieszczeniach, w których dostępne mogą być informacje zawierające dane osobowe,
- przestrzegać względem osób sprzątających przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, jak również zapewnić im środki ochrony indywidualnej (w szczególności obuwie, rękawiczki ochronne, jednakowe ubrania ochronne),
- opróżniać pojemniki na śmieci z zachowaniem segregacji odpadów (zgodnie z wymogami podmiotu dokonującego odbioru śmieci), wymieniać na bieżąco worki foliowe w pojemnikach na śmieci znajdujących się w pomieszczeniach biura (korytarze, pokoje biurowe, toalety), myć pojemniki w przypadku ich zabrudzenia, wynosić na bieżąco zapełnione worki z niszczarek do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego.
- zapewnić właściwą organizację i zabezpieczenie prac związanych z myciem okien w celu uniknięcia zagrożeń zarówno dla osób wykonujących prace, jak też osób trzecich,
- dysponować niezbędnym sprzętem technicznym (np. wózkami specjalistycznymi, zestawami ręcznymi do bieżącego sprzątania, odkurzaczami, wyposażonymi w filtr zatrzymujący grzyby pleśniowe oraz małe drobiny kurzu i pyłu, urządzeniami do prania wykładzin) oraz zabezpieczeniami w zakresie przepisów BHP aby utrzymać czystość wszelkich powierzchni i przedmiotów – w ilości zabezpieczającej w pełni realizację umowy,
- zapewnić niezbędne do realizacji umowy artykuły czystości, artykuły higieniczno-sanitarne (w tym papier toaletowy i ręczniki jednorazowe w kolorze białym), środki myjąco-czyszczące, środki dezynfekujące i zapachowe oraz worki foliowe na śmieci (do koszy znajdujących się na korytarzach i w pokojach biurowych) we własnym zakresie i na własny koszt, w ilościach zapewniających pełne bieżące zapotrzebowanie, ściereczki, gąbki , płyn do mycia naczyń,
- oszacować we własnym zakresie ilości niezbędnych artykułów czystości, artykułów higieniczno-sanitarnych i środków myjąco-czyszczących,
- uzgadniać z osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego terminy czynności wykonywanych cyklicznie oraz doraźnie,
- usunąć zgłoszone uchybienia najszybciej jak to będzie możliwe.
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. Termin wykonania zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania budynku w okresie 12 miesięcy, w terminie od 24.06.2021 r. do 24.06.2022 r.
Zawarcie umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi niezwłocznie po dokonaniu oceny ofert.
V. Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić na załączonym druku załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Do oferty należy dołączyć zaakceptowany projekt umowy.
- Ofertę sporządzić należy w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną (złożona w zamkniętej kopercie).
- W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis: „ Zapytanie ofertowe na świadczenie usług sprzątania w 2021/22 r.”
VII. Udzielanie wyjaśnień w sprawach zapytania ofertowego
Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami ze strony Zamawiającego są:
Pani Agnieszka Rożniata tel. 728-436-128
VIII. Termin i miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11.06.2021 r. do godz. 10:00, w siedzibie „PEC” Sp. z o.o. Kwidzyn przy ul. Słonecznej 1 w Kwidzynie.